تاثير بازاريابي پيامكي بر كسب و كارها

معرفي بهترين روش ها براي افزايش فروش سايت

تاثير بازاريابي پيامكي بر كسب و كارها

۹۰ بازديد

 

  • ارسال جديدترين اطلاعات و اخبار در سريع ترين زمان

كدام يك از روش هاي بازاريابي را سراغ داريد، كه با بالاترين سرعت ممكن، جديدترين اطلاعات و اخباري كه براي مخاطبين مفيد مي باشد را، به مخاطبين هدف خود برساند. بازاريابي پيامكي در عين سادگي، داراي چنين قابليت هايي مي باشد. اگر مخاطبين خود را بشناسيد، قطعاً به نيازهاي آن ها نيز اشراف داريد. بنابراين مي توانيد به محض اين كه اطلاعات يا اخبار مهمي كه نياز مخاطبين شما را تأمين مي كند، را در كوتاه ترين زمان و در يك متن كوتاه براي آن ها ارسال كنيد و آن ها غافلگير و هيجان زده مي شود.

پس از نوشتن متن پيامك تنها با يك كليك مي توانيد پيامكتان را ارسال كنيد و اوحداكثر 3 دقيق بعد پيامكتان را دريافت مي كند. اين زمان كوتاه براي تبليغات و اطلاع رساني كسب و كارتان فوق العاده است.

  • بالاترين دقت در تبليغات

تأثير بازاريابي پيامكي بر كسب و كارها، زماني راندمان و بهره وري از اين روش را افزايش مي دهد كه يك متن خلاصه و درعين حال ساده و موثر، با نهايت دقت به مخاطبين شما منتقل شود. در اين مرحله به كار گيري خلاقيت، نقش به مراتب بالاتري دارد.

بايد سعي كرد تا با نوشتن يك متن متفاوت و منحصر به فرد، هر مخاطبي را جذب كرد. همچنين از ديگر مزاياي اين بازاريابي همين استفاده از خلاقيت در نوشتن متني در حد يك يا دو جمله است كه هم موثر و جذاب باشد و هم اين كه تا ابد در ذهن مخاطب حك شده و پايدار باقي بماند.




 

  • ارزان ترين و مقرون به صرفه ترين روش بازاريابي

شايد به نظر برسد، كه بازاريابي پيامكي پرهزينه و پر زرق و برق است كه تا اين حد موثر واقع مي شود. چون هميشه تصور بر اين است كه موفقيت در كسب و كار، ارتباط مستقيمي با هزينه و سرمايه گذاري آن دارد و اگر اين بازاريابي  موفقيت آميز است، پس هزينه گزافي بايد براي آن صرف شود. درصورتي كه تأثير آن بر كسب و كارها، علل ديگري دارد. در واقع، بازاريابي از طريق ازسال پيامك يك شيوۀ ارزان مي باشد.



  • تأثير متن نوشته شده براي ارسال

تأثير بازاريابي با پيامك بر كسب و كارها،ارتباط مستقيم با متن ارسالي شما دارد. بنابراين، اهميت و ميزان تأثير گذاري متن اس ام اس را به شدت جدي بگيريد. گاهي اوقات، پيش آمده است كه، فقط يك كلمه در متن پيامك باعث استقبال گسترده از طرف مخاطبيني كه اس ام اس تبليغاتي را دريافت كرده اند، شده است. متن اس ام اس، بايد دقيق، جذاب و خلاقانه باشد. مردم هميشه از تنوع و تمايز استقبال مي كنند.

از جمله ها يا حتي كلمات كليشه اي استفاده نكنيد. با در نظر گرفتن خواسته و نيازهاي مخاطبيني كه آن ها را مي شناسيد، در همين مرحله مي توانيد مخاطب را جذب كرده و او را به يك هدف دائمي تبديل كند.
بنابراين، تأثير بازاريابي پيامكي بر كسب و كارها، به متني كه آماده كرده و قصد ارسال آن را داريد، به شدت وابستگي دارد.

  • معرفي برند

يكي از مهم ترين مزاياي بازاريابي پيامكي براي كسب و كارها اين است كه با خيال راحت مي توانيد، برند خود را با هزينه اي بسيار پايين معرفي كنيد. معرفي برند در پيامك هاي تبليغاتي باعث مي شود به راحتي وارد بازار رقابتي شويد. ولي فراموش نكنيد كه، هميشه رقيب وجود دارد. بنابراين، تداوم و پيوستگي در تداوم اين پروسه همراه با رعايت نكات ريز و درشت آن و همچنين ارسال اس ام اس تبليغاتي يا مناسبتي در هر زمينه اي مي تواند در تاثير گذاري پيامك هاي ارسالي بسيار موثر باشد.

 سعي كنيد جهت رسيدن به بيشترين تأثيردر بازاريابي اس ام اسي بر كسب و كارتان، به يك دورۀ محدود بسنده نكنيد. بايد پيگير باشيد. در هر پيامكي، اطلاعات مربوطه به پيامك هاي قبلي را ادامه دهيد. اما با متن هاي تصاعدي و متفاوت، با اين منظور كه ارتباط با مخاطبين را صميمانه تر و مستحكم تر كنيد. آن گاه است كه تأثير بازاريابي پيامكي را بر كسب و كار خود كاملاً مشاهده خواهيد كرد.

 

  • صرفه جويي در زمان

اين مزيت را دست كم نگيريد، مزيتي كه مقولۀ زمان را هدف قرار داده است. امروزه، زمان، بسيار بيشتر از گذشته، اهميت دارد. بله! وقت طلاست ! صرفه جويي در زمان و ارسال سريع و بدون كوچك ترين تأخير از مزاياي ديگر بازاريابي با ارسال پيامك انبوه است كه تأثير اس ام اس ماركتينگ را بر كسب و كارها را بيش از پيش جلوه گر كرده است. سريع ترين ارسال اطلاعات مفيد به مخاطبين، فقط در ارسال پيامك انبوه ديده مي شود.

  • نرخ تحويل بالا

 
به دليل اينكه بيشتر مردم موبايل هاي خود را بيشتر ساعات شبانه روز به همراه دارند و تقريبا تمام دستگاه هاي تلفن همراه امكان ارسال و دريافت پيامك دارند، طبيعي است كه ارسال پيامك تبليغاتي انبوه نرخ تحويل بالايي داشته باشد. براي تحقيق بيشتر در اين مورد مي توانيد نرخ تحويل پيامك را با ايميل مقايسه كنيد. از آنجايي كه تحويل پيامك همانند ايميل نياز به اتصال به اينترت ندارد مي توانيد دريابيد كه مزيت ارسال پيامك بسيار بيشتر از ايميل است.




  • ارتباط مستقيم با مخاطبين و حتي ايجاد رابطه اي صميمانه

 
يكي از مزيت هاي اس ام اس ماركتينگ اين است كه شما مي توانيد متن پيامك را شخصي سازي كرده و رابطه اي صميمانه تر برقرار كنيد. روي صحبت شما در متن پيامك تبليغاتي مخاطبتان است. پس اگر او مشتري با سابقه شماست به او نشان دهيد كه اورا مي شناسيد. شما مي توانيد با استفاده از مشخصات وي به او اين اطمينان را بدهيد كه براي او ارزش قائل هستيد.
 بنابراين، مشاهده مي كنيد كه بازاريابي پيامك، با داشتن مزايايي منحصر به فرد، جايگاه خود را تثبيت كرده است. تأثير بازاريابي پيامكي بر كسب و كارها، با توضيحاتي كه خدمت شما داديم، اكنون ملموس تر جلوه مي كند.

پنل اس ام اس ابزار بازاريابي پيامكي


اما نكته مهمي كه در اين رابطه بايد به آن توجه داشته باشيد ابزار ارسال پيامك هاي تبليغاتي است. در حقيقت پنل اس ام اس مهم ترين ابزاري است كه شما به آن نيازداريد.
شما مي توانيد با خريد پنل هميار اس ام اس ضمن برخورداري از يك پنل با كاربري ساده براي ارسال و دريافت پيامك، متن پيامك هاي خود را شخصي سازي كرده، زمان ارسال هاي آينده آن را از پيش تنظيم كنيد، بانك شماره تلفن هاي هدفمند براي دستيابي به مخاطبين در اختيار داشته باشيد و مهم تراز همه از تعرفه پايين پيامكي استفاده كرده و در صرف هرينه هاي تبليغاتي خود صرفه جويي كنيد.

منبع 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.