چاپ تقويم روميزي اختصاصي

معرفي بهترين روش ها براي افزايش فروش سايت

چاپ تقويم روميزي اختصاصي

۲ بازديد

چاپ تقويم خود را به صورت تمام اختصاصي و عمومي با بهترين كيفيت و قيمت به مجموعه چاپخانه تهران بسپاريد.
براي چاپ عمومي تقويم روميزي ميتوانيد عكس محصولات را در پايين مشاهده كنيد و سپس انتخاب كنيد.
در تقويم هاي آماده شما ميتوانيد تعداد چاپ خود را از صد عدد به بالا انتخاب كنيد كه چاپ شما به صورت نقره كوب و يا طلاكوب روي پايه تقويم ايجاد ميشود

چنانچه بخواهيد در تمام صفحات تقويم، عكس هاي شما چاپ شود بايد از چاپ اختصاصي تقويم روميزي استفاده كنيد.
در اين حالت حداقل تيراژ چاپ ۵۰۰ عدد به بالا خواهد بود 
براي دريافت قيمت ها و دريافت مشاوره فقط كافي است با ما تماس بگيريد و يا داخل واتساپ يا تلگرام به ما پيام دهيد تا همكاران ما در اولين فرصت پاسخگوي شما باشند.

چاپ تقويم يكي از آداب و رسوم كهن مردم ايران ، هنگام فرارسيدن عيد نوروز اين است كه تقويم سال جديد را در منزل و يا محل كار خود نصب كنند.

همچنين بسياري از مشاغل كوچك و بزرگ ، هم در زمان فرا رسيدن سال جديد ، اقدام به چاپ تقويم سال جديد مي كنند و آن را به عنوان هديه سال نو به مشتريان خود تقديم مي كنند.

قطعا انجام اين كار مي تواند تاتير مثبتي در ذهن مشتريان شما داشته باشد.

چاپخانه تهران هم يكي از مراكزي است كه هر ساله با فرارسيدن سال جديد اقدام به چاپ تقويم و سررسيد براي مشتريان خود مي كند.

و همچنين بسياري از سازمان ها و مشاغلي كه طرف قرارداد چاپخانه تهران مي باشند، بافرا رسيدن سال جديد تقويم مورد نياز خود را از چاپخانه تهران تهيه مي كنند.

چاپ تقويم ۱۴۰۲ هم امسال با فرا رسيدن سال ۱۴۰۲ ، جز خدمات چاپخانه تهران بود كه به صورت رايگان در اختيار بسياري از مشتريان قرار گرفت.در تهران

در ادامه به خريد و سفارش انواع تقويم روميزي مي پردازيم و آن ها را با هم بررسي مي كنيم.

قيمت چاپ تقويم

قيمت تقويم ، مي تواند به عوامل زيادي بستگي داشته باشد، مواردي مثل نوع كاغذي كه براي چاپ تقويم استفاده مي شود، كيفيت چاپ تقويم كه بسيار در قيمت تقويم تاثير گذار است.

براي چاپ انواع تقويم از دو نوع كيفيت چاپ استفاده مي شود، يكي چاپ آفست و ديگري چاپ ديجيتال ، كه چاپ افست معمولا مدت زمان بيشتري طول مي كشد كه مراحل چاپ محصول انجام شود ، اما چاپ افست از كيفيت بالايي برخوردار است.

اما چاپ ديجيتال تقويم يا همان چاپ فوري در زمان كوتاه تر و در تيراژ هاي مختلف مي تواند انجام شود، و كيفيت چاپ آن يك مقدار نسبت به چاپ افست كم تر است.

قيمت چاپ تقويم در تهران و انواع تقويم روميزي ارزان تر مي باشد آن هم به خاطر تخفيفاتي كه تعلق مي گيرد.

قيمت چاپ تقويم روميزي

قيمت چاپ تقويم روميزي به عوامل مختلفي بستگي دارد كه به آن مي پردازيم، اين عوامل مي توانند شامل قيمت دلار ، مواد اوليه استفاده شده ، حق كارخانه و … باشد.

قيمت چاپ تقويم روميزي و قيمت تقويم ديواري را نمي توان مشخص كرد زيرا هر روز شامل تغييراتي است و به بالا و يا پايين مي رود.

براي اينكه از بروزترين قيمت ها خبردار شويد به شما پيشنهاد مي كنيم كه با مشاوران ما تماس بگيريد و قيمت روز و لحظه اي را دريافت كنيد.

قيمت تقويم ديواري

قيمت تقويم ديواري نيز مانند ساير تقويم ها به عوامل مختلفي بستگي دارد و نمي توان قيمت مقطوعي را ارائه داد.

بهتر است كه قبل از اينكه نسبت به خريد و يا سفارش تقويم اقدام كنيد با مشاوران ما تماس بگيريد و به صورت كامل با قيمت آن آشناييت داشته باشيد.

همچنين شما مي توانيد در كنار اينكه قيمت تقويم ديواري را دربياوريد مي توانيد از نمونه تقويم ديواري نيز ديدن كنيد و نمونه كار هاي موفق ما را ديدن كنيد.

همچنين مي توانيد براي دريافت قيمت انواع تقويم ديواري با ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد